Horror bij Burger King
Freddy, Jason, Chucky en Ghostface figureren in een reclamecampagne van Burger King in Dubaï. De horroriconen promoten de nachtelijke openingstijden van de snackbar.
Freddy, Jason, Chucky en Ghostface figureren in een reclamecampagne van Burger King in Dubaï. De horroriconen promoten de nachtelijke openingstijden van de snackbar.
En wie staan er nu meer symbool voor de nacht dan onze favoriete seriemoordenaars? De geweldige foto's zijn gemaakt door de Franse fotograaf Ben Dauchez in opdracht van Vincent Raffray van het reclamebureau Tonic in Dubaï.
Maare, durf jij nu nog wel een burger te halen ná het uitgaan? ;-)
Meer over: Gadgets, commercials, PsychopatenRead more
Horrorgids: week 1
Op een griezelig goed 2025! Direct in de eerste week van dit jaar is er genoeg te doen en te zien. Dus pak je agenda!
Overzicht Horrorfilms 2025 in de bioscoop met trailers
Traditiegetrouw publiceert Nederlands populairste horrorwebzine op 1 januari het overzicht van alle horrorfilms die dit jaar in de Nederlandse bioscopen verschijnen. Wordt 2025 een mooi voor horrorfilms?
Dit is de horrortop 3 2024 van de redactie
Het einde naakt! Het einde van 2024 welteverstaan. Vol goede moed slepen we onszelf de diepten van 2025 in, nog niet wetende aan welke verschrikkingen we onszelf weer gaan blootstellen.
Recensie: Nosferatu, een moderne ode aan klassieke horror
Honderd jaar na zijn eerste verschijning jaagt Nosferatu opnieuw angst aan voor een nieuw publiek. Robert Eggers brengt deze eerste Dracula-verfilming nieuw leven in.